چاپ روی پلکسی گلاس



نمونه کار چاپ روی پلکسی خانه طراحان سام



پلکسی یک نوع اکریلیک شفاف است که دارای قابلیت شبیه شیشه بوده و به واسطه وضوح، درخشندگی، شفافیت معمولا به جای شیشه استفاده می شود. پلکسی در مقایسه با شیشه، نصف وزن آن است و می تواند تا 10 برابر مقاومت داشته باشد.

به دلیل استانداردهای بالای در خانه طراحان سام اصرار داریم که فقط از بهترین پلکسی گلاس استفاده کنیم.

تصویر به صورت دیجیتال مستقیما به سطح پلکسی گلاس چاپ شده چسبندگی جوهر فوق العاده بالا می باشد.

کاربرد چاپ روی پلکسی :

چاپ مستقیم روی پلکسی گلاس در دسته چاپ روی متریال های سخت قرار می گیرد. پلکسی ماده ای شیمیایی است که محصولات چاپی آن در دکوراسیون داخلی مثل آسمان مجازی (سقف کاذب)، تایل سقفی، انواع استند نمایشگاهی، لایت باکس ها، تابلو راهنما تابلوهای سقفی و دیواری و غیره کاربرد گسترده دارد.

همچنین پلکسی گلاس را می توان برای لعاب معماری، نمایشگاه ها، پوشش های عکس، حفاظت از محصول، لوازم آرایشی و بهداشتی، سینی های رستوران مورد استفاده قرار داد.

چاپ روی پلکسی در فلت بد و به صورت مستقیم بدون محدودیت در طرح و شکل، اندازه و تعدادانجام میگیرد.

پلکسی به صورت شیشه ای، مات و طلقی در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد که هر کدام با توجه به سلیقه مشتری و کاربرد آن مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا نتایج فوق العاده ای در هنگام چاپ به این رسانه می دهد.

مزایای چاپ روی پلکسی خانه طراحان سام :

از جمله ویژگی هایی که چاپ پلکسی خانه طراحان سام را متمایز می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
تصاویر با وضوح بالا با جزئیات بی نظیر
مناسب برای فضای داخل و فضای خارجی
مقاوم در برابر رطوبت و و نور آفتاب
دوام طولانی مدت چاپ
قابلیت شست وشو

راه های ارتباطی با خانه طراحان سام :


email : info@samdhprint.com
Telegram : http://telegram.me/samdhprintt   
☎️ 021-88632539
☎️ 021-88334079 


نظرات


  1. پکیج های پیشنهادی
    پکیج فوق العاده ایرانی فالو
    بعد از دریافت خدمات از سایت ایرانی فالوو تعداد فالوورهای صفحه شما افزایش پیدا میکند افزایش فالوور دو مزیت دارد اولین مزیت این است که هرچه فالوور های شما بیشتر باشد بیشتر در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیده میشوید و مخاطبان واقعی شما و محصولاتتان را میبینند و صفحه شما را دنبال میکنند دومین مزیت افزایش تعداد فالوورها این است که هرچه تعداد فالوورهای صفحه شما بیشتر باشد افراد راحتتر به شما و کسب و کارتان اطمینان میکنند.فالوور های خریداری شده توسط شما باید واقعی باشند تا صفحه شما مرد تایید اینستاگرام قرار بگیرد همچنین سایر فالوورهای شما نباید متوجه فیک بودن فالوورهای شما بشوند

    از این رو تیم ایرانی فالوو پکیجی را برای شما فراهم کرده که برای بهبود کسب و کار و صفحه اینستاگرام شما مفید و کاربردی باشد



    در قسمت فالوور ارزان در سایت ایرانی فالوو پکیج هایی با به صرفه ترین قیمت ها در نظر گرفته شده که شما با خرید هر یک ازین پکیج های خرید فالوور فوری ارزان میتوانید در کوتاهترین زمان با مناسبترین قیمت ها فالوورهای واقعی صفحه خود را افزایش دهید.

    خرید فالوور ایرانی یکی از پکیج هایی است که به شدت پیشنهاد میگردد
    https://iranifollow.com/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c/

    پاسخحذف

ارسال یک نظر